4jana's Weblog

Luty 20, 2008

Filed under: usłyszane u fotografa... — Jana @ 6:57 pm

okno.jpg

na zdjęciu widok, jaki podziwiam z okna w mojej pracy 🙂 niebo o zmierzchu bywa piękne…

i tak przy okazji historyjka, która miała miejsce po drugiej stronie tego okna 🙂

klient przyszedł po odbiór zdjęć do dowodu, dałam mu cały plik, by znalazł siebie. pan podszedł do sprawy bardzo solidnie, założył okulary i zaczął szukać. odnalazł, wycięłam mu te zdjęcia, zapakowałam do kopertki. on podziękował, zabrał i poszedł. po chwili wraca… „-Wie pani co, to nie jestem ja. Niby podobny, ale ja nie miałem marynarki, tylko niebieską koszulę” 🙂 no cóż, znaleźliśmy jego w niebieskiej koszuli, on poptarzył, popatrzył i całkiem poważnie rzekł: „-A ja jednak ładniejszy od tamtego pana jestem” 🙂

i dla porównania stary dobry kawał:

Mieszkańcom Czukotki musieli wymienić dowody. Władze głowiły się nad pytaniem jak zrobić to w miarę sprawnie. Wymyślono, że się zrobi zdjęcie jednemu Czukczy i wklei się do wszystkich dowodów, przecież i tak są wszyscy bardzo podobni. Jak wymyślili tak zrobili. Po jakimś czasie przychodzi pewien Czukcza z reklamacją: „- Proszę pana, to nie ja jestem na tym zdjęciu. ” „-Jak to nie pan? Proszę zobaczyć, przecież to pańska twarz” „-No tak, morda moja, ale kurtka nie moja” 🙂

skądś się biorą te sytuacje „kawałowe” 😉

1 komentarz »

  1. 😉 hihi- podoba mi sie historia Pana co odkrył ze jest ładniejszy!
    to wiesz pewna Chinka powiedziała mi, ze dla niej to my europejczycy jesteśmy do siebie podobni bardzo wszyscy…
    POZDRAWIAM !!

    Komentarz - autor: Paulia Durejko — Luty 21, 2008 @ 12:03 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

