4jana's Weblog

Grudzień 1, 2010

Hot Shots Masters

5- 6 listopada b.r. w Zielonej Górze miała miejsce (a ja miałam możliwość robić tam zdjęcia :)) największa impreza snookerowa w Polsce, zorganizowana przez Klub Hot Shots. na zaproszenie Marcina Nitschke przyjechali Mark Selby oraz Shaun Murphy — światowe gwiazdy snookera. tacy goście to gratka dla miłośników tego sportu.

pierwszego dnia najlepsi polscy zawodnicy zagrali mecze eliminacyjne o możliwość zmierzenia się z zagranicznymi gośćmi.

mecze przeplatane były różnymi atrakcjami — występami grupy tanecznej „SPOKO”, pokazami mody, pokazem tricków bilardowych przez Bogdana Wołkowskiego — 14-krotnego Mistrza Świata w trikach bilardowych. to był jeden z „najniesamowitszych” pokazów, które widziałam. stałam metr od gościa, który mówił, że zaraz zrobi coś, co moim zdaniem było wbrew zasadom fizyki i…. udawało się!

rozegrane zostały również mecze pokazowe, m.in. Jacek Stachursky vs. Wioletta Haręźlak, Janusz Kubicki vs. Grzegorz Halama.

a na koniec przy stole zmierzyli się Krzysztof Wróbel z Markiem Selby, oraz gospodarz imprezy Marcin Nitschke z Shaunem Murphy.

więcej o imprezie i snookerze na http://www.hotshots.pl/

zapraszam do obejrzenia zdjęć w dalszej części postu 🙂

4 komentarze »

  1. Nie dość, że świetna impreza i z wielką radością obejrzałam zdjęcia, to jeszcze ujrzałam na nich znajome twarze 🙂 Zespół tańczący dobrze mi znany 🙂 Śledzę ich poczynania 🙂 Dzięki, Jasiu! Pozdrawiam ciepło 🙂

    Komentarz - autor: Anonim — Grudzień 2, 2010 @ 8:00 am

  2. Nie podpisałam się:-) Julia

    Komentarz - autor: Anonim — Grudzień 2, 2010 @ 8:01 am

  3. Nie podpisałam się 🙂 Julia

    Komentarz - autor: Anonim — Grudzień 2, 2010 @ 8:01 am

  4. такі пози на столі!!! мамадарахая)))
    а взагалі, репортаж неймовірно позитивний і веселей, молодчинка!)

    Komentarz - autor: Яна — Styczeń 14, 2011 @ 7:43 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

